حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
شناسه : 14940

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با تلاش اعضاء و کارکنان مرکز توسعه حل اختلاف و داوری شهرستان مرودشت و گذشت اولیای دم خبر داد و گفت: پس از گذشت شش سال از وقوع قتل، اولیای دم مقتول با حضور در شعبه دو دادگاه […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با تلاش اعضاء و کارکنان مرکز توسعه حل اختلاف و داوری شهرستان مرودشت و گذشت اولیای دم خبر داد و گفت: پس از گذشت شش سال از وقوع قتل، اولیای دم مقتول با حضور در شعبه دو دادگاه کیفری یک استان فارس، رضایت خود را اعلام و از خون فرزندشان گذشت کردند.

رئیس کل دادگستری فارس خاطرنشان کرد: این قتل در سال ۹۴ در پی اختلاف و درگیری صورت گرفته بود و قاتل از آن زمان تاکنون در زندان به سر می‌برد که با تلاش اعضاء شعبه ۱۴ توسعه حل اختلاف مرودشت و مصلحین قرآنی سرانجام پس از شش سال خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشت کردند و به قاتل فرزندشان حیاتی دوباره بخشیدند.

وی عنوان کرد: مرکز توسعه حل اختلاف و داوری یک فرصت کم نظیر برای ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل اختلافات میان مردم است که باید از ظرفیت این نهاد مردمی نهایت استفاده و بهره برداری لازم به عمل آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی مرکز توسعه حل اختلاف و داوری است؛ از اقدام انسان‌دوستانه خانواده مقتول که با گذشت خود ضمن اعطای حیات انسانی به قاتل نادم زمینه توسعه و گسترش صلح و سازش در جامعه را فراهم کردند، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.