حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
شناسه : 14921

خانلری، دادستان سوادکوه استان مازندران، اعلام کرد: در اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری و به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و انفال و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳۱ هزارمترمربع در حوزه منابع طبیعی، اقدام شد.وی افزود:مهیا کردن شرایط لازم […]

پ
پ

خانلری، دادستان سوادکوه استان مازندران، اعلام کرد: در اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری و به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و انفال و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳۱ هزارمترمربع در حوزه منابع طبیعی، اقدام شد.
وی افزود:مهیا کردن شرایط لازم برای حراست و پاسداری از انفال ضروری است و دادستانی شهرستان سوادکوه در راستای حفاظت از منابع ملی بر اساس تبصره یک ذیل ماده ۵۵ و احکام صادره از سوی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین قاطعانه عمل خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.