حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
شناسه : 14853

جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار اظهار داشت: در پی تاکیدات رییس قوه قضاییه و فرمایشات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری امورات مربوط به زندانیان، قضات دادگستری انار از زندان رفسنجان بازدید کردند.وی افزود: در بازدید از زندان رفسنجان، از نزدیک و رو در رو با کلیه زندانیان دارای محکومیت و تحت […]

پ
پ

جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار اظهار داشت: در پی تاکیدات رییس قوه قضاییه و فرمایشات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری امورات مربوط به زندانیان، قضات دادگستری انار از زندان رفسنجان بازدید کردند.
وی افزود: در بازدید از زندان رفسنجان، از نزدیک و رو در رو با کلیه زندانیان دارای محکومیت و تحت قرار دیدار و بررسی لازم در خصوص زندانیان صورت گرفت.
این مقام قضایی عنوان کرد: قضات با بررسی پرونده‌های زندانیان دستورات لازم را در جهت فک قرار ها، کاهش تامین کیفری تعدادی از زندانیان و تامین متناسب صادر کردند و موجبات آزادی تعدادی از زندانیان در صورت تودیع ضمانت لازم فراهم شد.
طالبیان خاطر نشان کرد: مقررگردید در اسرع وقت در خصوص تعدادی از زندانیان تحت قرار وقت رسیدگی تعیین و با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس از طریق دادگستری با زندان جلسات رسیدگی الکترونیکی برگزار و تصمیمات لازم اخذ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.