حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
شناسه : 14682

اسماعیل دهقان، رئیس دادگستری شهرستان بافق در نشست با اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف این حوزه قضایی بیان کرد: بهترین و ماندگارترین راه، حل و فصل بنیادین اختلافات است تا پس از مدتی طرفین مجددا دعاوی سابق را مطرح نکنند.رئیس دادگستری شهرستان بافق افزود: شورا‌ها به عنوان یک نهاد مردم محور نقش بسیار مهمی […]

پ
پ

اسماعیل دهقان، رئیس دادگستری شهرستان بافق در نشست با اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف این حوزه قضایی بیان کرد: بهترین و ماندگارترین راه، حل و فصل بنیادین اختلافات است تا پس از مدتی طرفین مجددا دعاوی سابق را مطرح نکنند.
رئیس دادگستری شهرستان بافق افزود: شورا‌ها به عنوان یک نهاد مردم محور نقش بسیار مهمی در نظام دادرسی، قضازدایی و عدالت سازشی دارند.
وی استفاده از ظرفیت معتمدین و اقشار در حل و فصل دعاوی را تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مانند نخبگان، بزرگان و معتمدین، روحانیون به منظور نهادینه کردن توسعه فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین و آشتی در جامعه بسیار موثر است.
دهقان ضمن قدردانی از زحمات بی بدیل اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف گفت: تمامی کارکنان خدوم این مجموعه با عزمی راسخ در برقراری صلح و سازش همت گماردند و با علاقه وافر و قدم گذاشتن در این کار خطیر، علاوه بر پیشبرد اهداف متعالی در جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از اجر معنوی بسیار بالایی برخورداند.
لازم به ذکر است در این نشست تمامی کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف به بیان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.