حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
شناسه : 14465

احمد زحمتکش، رئیس حوزه قضایی مروست استان یزد اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رئیس دستگاه قضا و با هدف دسترسی آسان به مسئولان قضایی، برگزاری ملاقات مردمی به صورت مجازی در این حوزه قضایی صورت می‌گیرد.این مقام قضایی افزود: با اجرای ملاقات مردمی به صورت مجازی این فرصت برای تمامی افراد علی الخصوص متقاضیان […]

پ
پ

احمد زحمتکش، رئیس حوزه قضایی مروست استان یزد اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رئیس دستگاه قضا و با هدف دسترسی آسان به مسئولان قضایی، برگزاری ملاقات مردمی به صورت مجازی در این حوزه قضایی صورت می‌گیرد.
این مقام قضایی افزود: با اجرای ملاقات مردمی به صورت مجازی این فرصت برای تمامی افراد علی الخصوص متقاضیان از راه دور به آسانی فراهم می‌شود.
وی در رابطه با نحوه ثبت نام متقاضیان ملاقات مردمی اظهار داشت: شهروندان در روز‌های چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۹ صبح از طریق درگاه ملاقات مردمی به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/marvast با نام کاربری marvast۱ و رمز ۱۲۳۴ می‌توانند با رئیس حوزه قضایی این شهر به صورت الکترونیک ملاقات و مشکلات خود را مطرح کنند.
لازم به ذکر است چنانچه افراد موفق به ملاقات به صورت مجازی نشدند نیز می‌توانند درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را به صورت کتبی به دفتر این دادگاه ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری شود.
شهر مروست از جنوبی‌ترین شهر استان یزد است که تا مرکز استان ۱۹۰ کیلومتر فاصله دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.