حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
شناسه : 14459

اولین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ و در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد.   توسلی زاده، رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آن ها برای عملیاتی سازی گفت: […]

پ
پ

اولین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ و در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد.   توسلی زاده، رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آن ها برای عملیاتی سازی گفت: خوشبختانه کارهای خوبی در این شورا و در سال گذشته صورت گرفته است به نحوی که در بسیاری از آمارها در یکسال گذشته بیش از ۱۰ سال گذشته کار انجام شده است.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه اذعان کرد: اولویت کار در سال جدید صدور اسناد است که با این شیوه از بسیاری از سواستفاده ها جلوگیری خواهد شد. بنابراین ادارات ذیربط خصوصا ثبت اسناد باید این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. در این راستا مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ هزار هکتار سند اراضی ملی و در ماه آتی برای بیش از ۷۸۷ هکتار از این اراضی سند صادر شود.

وی تاکید کرد: نباید هیچ تغییر کاربری صورت گیرد که ناچار به تشکیل پرونده قضایی و به تبع آن تخریب شویم. بنابراین راه برون رفت از بسیاری مشکلات در این زمینه عدم صدور تغییر کاربری هاست.

توسلی زاده در ادامه این نشست با مروری بر تمامی مصوبات سال ۱۳۹۹ این شورا و میزان پیشرفت و عملیاتی کردن این مصوبات خاطرنشان کرد: در سال جدید علاوه بر پیگیری جدی مصوبات، تمامی مصوبات سال گذشته باید همچنان با قوت خود به سرانجام برسند و کوچکترین کوتاهی پذیرفته نخواهد شد.

در ادامه هر یک از مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان حدود ۱۰ پیشنهاد به صورت مصوبه ابلاغ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.