حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
شناسه : 14295

با دستور رئیس کل دادگستری استان یزد و با هدف اولویت بندی و برنامه ریزی متناسب جهت شناسایی و رفع موانع تولید، یک کارگروه ویژه در این موضوع تشکیل می‌گردد. غلامعلی دهشیری تسریع در شناسایی و حل مشکلات واحد‌های تعطیل شده و یا واگذار شده را ضروری برشمرد و بیان داشت: شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل […]

پ
پ

با دستور رئیس کل دادگستری استان یزد و با هدف اولویت بندی و برنامه ریزی متناسب جهت شناسایی و رفع موانع تولید، یک کارگروه ویژه در این موضوع تشکیل می‌گردد.

غلامعلی دهشیری تسریع در شناسایی و حل مشکلات واحد‌های تعطیل شده و یا واگذار شده را ضروری برشمرد و بیان داشت: شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل احیاء، شناسایی بنگاه‌های نیمه تعطیل نیازمند حمایت قضایی و شناسایی و برخورد کیفری با متخلفان و عاملان تعطیلی کارخانجات از مهمترین اهدافی است که باید پیگیری و دنبال گردد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های استانداری، فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد و اظهار داشت: برای رصد و پیگیری مشکلات این قسم واحد‌های تولیدی، تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید، باید همه ظرفیت را به کار گماشت و بسیج کرد.

شایان ذکر است در این دستور به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل استان تأکید شده است ضمن بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و زمینه سازی برای شناسایی بهتر موانع تولید، نتایج حاصل از تلاش کارگروه ظرف یک ماه گزارش گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.