حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
شناسه : 14298

 دومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در سال ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. بررسی وضعیت تهیه و توزیع کالا‌های اساسی در استان از جمله موضوع آرد و نان از مهمترین محور‌های مورد بحث در این نشست بود. رئیس کل دادگستری استان خراسان […]

پ
پ

 دومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در سال ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

بررسی وضعیت تهیه و توزیع کالا‌های اساسی در استان از جمله موضوع آرد و نان از مهمترین محور‌های مورد بحث در این نشست بود. رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نگران کننده تهیه و توزیع برخی اقلام و نیازمندی‌های اساسی مردم از قبیل آرد و نان، از عملکرد دستگاه‌های مدیریتی و نظارتی ذی ربط در این خصوص انتقاد کرد و خواستار اعمال نظارت‌ها و تشدید مراقبت‌ها جهت ساماندهی شرایط فعلی شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان کرد: متأسفانه مواردی از انحراف در سازوکار تولید و توزیع آرد و نان در استان گزارش شده و با توجه به ایرادات و نواقصی که در این فرایند وجود دارد و با عنایت به مشکلاتی که در حوزه تهیه و تأمین و عرضه نهاده‌های دام و طیور و نیز بی ثباتی در بازار و قیمت بالای آن به چشم می‌خورد موارد عدیده‌ای از انحراف مصرف در راستای تأمین نهاده‌ها وجود دارد که ضرر آن متوجه مردم است و باید هرچه سریعتر با تقویت نظارت‌ها این وضعیت به نحو مطلوب ساماندهی شود.

وی همچنین با تأکید مضاعف بر صیانت از حقوق عامه از برخورد با مدیران خاطی که در این حوزه به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل نمی‌کنند؛ خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.