حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
شناسه : 14257

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: برای ابلاغ این پرونده‌ها به شیوه سنتی و آن چه در گذشته انجام می‌گرفت، دست کم باید بیش از ۲ میلیون و ششصد هزاربرگه چاپ می‌شد که با این روش نوین در مصرف کاغذ صرفه جویی مطلوب بعمل آمده است.مقام ارشد قضایی استان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: برای ابلاغ این پرونده‌ها به شیوه سنتی و آن چه در گذشته انجام می‌گرفت، دست کم باید بیش از ۲ میلیون و ششصد هزاربرگه چاپ می‌شد که با این روش نوین در مصرف کاغذ صرفه جویی مطلوب بعمل آمده است.
مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه طی سال ۹۹، ۸۸ درصد اوراق، الکترونیکی ابلاغ شده است تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، بحمداله شاهد افزایش ۵ درصدی در ابلاغ اوراق قضایی به این روش بوده ایم.
رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح نمود: ابلاغ الکترونیک در حفظ حریم خصوصی افراد بسیار موثر است، از سوی دیگر با جلوگیری از تجدید اوقات رسیدگی به پرونده‌ها، در ارتقاء سرعت رسیدگی قضایی و کاهش اطاله دادرسی نقش اثرگذاری خواهد داشت.

گفتنی است: شهروندان و طرفین پرونده می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثنا از طریق آدرس https://sana.adliran.ir اوراق پرونده را به صورت الکترونیک دریافت نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.