حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
شناسه : 14180

رضا طالبی زاده، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: تاکنون دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجویان نیازمند انجام شده و سایر بازدید‌ها نیز از سوی تیم‌های تشکیل شده در دست انجام است.وی با اشاره به این مطلب که در مرکز استان دیدار با ۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان برنامه ریزی شده […]

پ
پ

رضا طالبی زاده، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: تاکنون دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجویان نیازمند انجام شده و سایر بازدید‌ها نیز از سوی تیم‌های تشکیل شده در دست انجام است.
وی با اشاره به این مطلب که در مرکز استان دیدار با ۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکنون با هشت خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرده اند.

معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های متعدد برای دلجویی از خانواده زندانیان نیازمند، تصریح کرد: در جریان دیدار با خانواده زندانیان نیازمند ضمن اهدای کارت هدیه و بسته‌های معیشتی به درخواست‌های آن‌ها در حوزه‌های تحصیلی، قضایی و معیشتی نیز رسیدگی و در چارچوب قانون دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر می‌شود.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.