حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
شناسه : 14031

مراسم تحلیف ۴ نفر از مشاوران مرکز مشاوران خانواده اصفهان برگزار شد.   محمدرضا حبیبی، رییس کل دادگستری اصفهان با پراهمیت دانستن نقش مشاوران خانواده در کاهش آمار طلاق گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های عالی قوه قضاییه کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی بوده و هست که این مهم عمدتاً از طریق معاونت اجتماعی […]

پ
پ

مراسم تحلیف ۴ نفر از مشاوران مرکز مشاوران خانواده اصفهان برگزار شد.   محمدرضا حبیبی، رییس کل دادگستری اصفهان با پراهمیت دانستن نقش مشاوران خانواده در کاهش آمار طلاق گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های عالی قوه قضاییه کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی بوده و هست که این مهم عمدتاً از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه پیگیری می‌شود و تاکنون اقدامات خوب و مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی صورت پذیرفته است.   وی افزود: یکی از حوزه‌های مهم خانواده است که متأثر از شرایط مختلف خاص اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با آسیب بیشتری مواجه می‌شود و بر همین اساس قوه قضاییه با هدف شناسایی افراد متخصص، با تجریه، آگاه و با انگیزه در امر مشاوره خانواده اقدام به جذب مشاورانی در این حوزه نموده و با انجام اقداماتی همچون شناسایی، صدور پروانه، آموزش و البته نظارت بر عملکرد، ساماندهی مراکز مشاوره خانواده را در دستور کار قرار داده است.   وی یادآور شد: بی شک حضور مشاوران واجد شرایط در کنار محاکم خانواده می‌توانند نقش مهم و مؤثری در کاهش آمار طلاق و نیز ورودی پرونده به دستگاه قضایی ایفا نمایند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان خطاب به مشاوران نیز گفت: نباید به امر مشاوره به عنوان یک شغل نگریسته شود؛ چرا که بنا به تأکید پیشوایان دین و نیز روایات بسیار زیاد بر ایجاد صلح و سازش و ثواب اخروی فراوان که برای این امر خداپسندانه وعده داده شده باید نگرش الهی و کسب رضایت خداوند در این مسیر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.