حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
شناسه : 13979

فرزاد بهشتی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از فعالیت بی وقفه اکیپ گشت‌های مشترک حفظ حقوق بیت المال خبر داد و گفت: اکیپ گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال طی تلاش بی وقفه یک ماهه اول سال در قالب پایش‌های محیطی و […]

پ
پ

فرزاد بهشتی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از فعالیت بی وقفه اکیپ گشت‌های مشترک حفظ حقوق بیت المال خبر داد و گفت: اکیپ گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال طی تلاش بی وقفه یک ماهه اول سال در قالب پایش‌های محیطی و اقدامات پیشگیرانه و برخورد جدی با تصرفات و متجاوزین به اراضی ملی و دولتی و زراعی از آغازین روز امسال تا ٣١ فروردین ماه سال جاری در قالب ۴ پایگاه و با ظرفیت ۴ هزار و ۳۲۳ نفر اقدامات قابل توجهی را در زمینه حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی انجام داده است.

معاون دادستان مشهد خاطرنشان کرد: در طی مدت زمان یاد شده از اراضی ملی و دولتی به مساحت ۴۰۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع رفع تصرف به عمل آمد و ۳۱۰ قطعه زراعی تغییر کاربری داده شد، قلع و قمع و به وضع به سابق اعاده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تشکیل دادسرای ویژه در این خصوص و دستورات دادستان مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال گشت‌های مشترک تا پایان سال با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد و با متصرفین برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.