حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
شناسه : 13954

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان مرکزی گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حماسی در روز ۲۸ خردادماه سال جاری نیازمند هم افزایی و تعامل مطلوب هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت، دستگاه قضا و مجامع اطلاعاتی استان مرکزی هستیم.   […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان مرکزی گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حماسی در روز ۲۸ خردادماه سال جاری نیازمند هم افزایی و تعامل مطلوب هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت، دستگاه قضا و مجامع اطلاعاتی استان مرکزی هستیم.   رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در روند انتخابات، بررسی‌ها با دقت انجام می‌شود تا در نهایت افراد امین و واجد صلاحیت‌های لازم در معرض انتخاب مردم شریف استان مرکزی قرار گیرند و در کمال صحت و سلامت انتخابات برگزار شود.
وی افزود: از همه ابزار‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور و عادلانه استفاده خواهیم کرد و ترویج قانون مداری به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و جرم را در دستور کار داریم تا همه در این فرایند بر مبنای قانون عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: با نگاهی جامع به انتخابات دوره‌های قبل و تجربه‌هایی که از اتفاقات گذشته به دست آمده است و بررسی دقیق مسائل روز و برگزاری جلسات با کلیه دست اندرکاران انتخابات آتی مطمئنا در پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم انتخاباتی، بسیار مؤثر و مفید است.
وی افزود: دادگستری استان مرکزی جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان مرکزی را از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برگزار کرده و مصمم به بکارگیری اقدامات پیشگیرانه است و مشخص شده است که دستگاه‌های ذیربط، قبل، حین و بعد از انتخابات دقیقا چه وظایفی دارند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: دستگاه قضا قطعا با متخلفین عرصه انتخابات برخورد قاطع خواهد داشت و از آرای مردم صیانت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و اقداماتی که انجام می‌گیرد و همچنین با داشتن ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد باشیم و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.