حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
شناسه : 13819

محسن عسکری گفت: مامورین نیروی انتظامی در مسیر بناب – ملکان حین بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری متوجه جاسازی دستگاه ارز دیجیتال و ملزومات آن شده و پس از کشف با توجه به عدم ارائه مدارک از سوی راننده، دستگاه‌های مکشوفه توقیف و گزارش مربوطه به شعبه تعزیرات حکومتی در استان آذربایجان شرقی ارسال […]

پ
پ

محسن عسکری گفت: مامورین نیروی انتظامی در مسیر بناب – ملکان حین بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری متوجه جاسازی دستگاه ارز دیجیتال و ملزومات آن شده و پس از کشف با توجه به عدم ارائه مدارک از سوی راننده، دستگاه‌های مکشوفه توقیف و گزارش مربوطه به شعبه تعزیرات حکومتی در استان آذربایجان شرقی ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه پس از بررسی دقیق گزارش و احضار متهم و اخذ اظهارات وی، اتهام قاچاق را محرز دانسته و حکم به ضبط کالا و پرداخت ۱۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که این حکم قطعی و اجرایی شده است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.