حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
شناسه : 13821

عمران تقوی همت آبادی در گفت‌وگو با میزان از اجرای طرح حذف فیزیکی پرونده در شعب دادگستری قزوین خبر داد و گفت: از مهر ماه سال ۹۹ این طرح به مرجله اجرا رسید و در برخی موضوعات و عناوین از قبیل طلاق توافقی، تامین دلیل، حصر وراثت و … کلیه اقدامات لازم بدون وجود فیزیک […]

پ
پ

عمران تقوی همت آبادی در گفت‌وگو با میزان از اجرای طرح حذف فیزیکی پرونده در شعب دادگستری قزوین خبر داد و گفت: از مهر ماه سال ۹۹ این طرح به مرجله اجرا رسید و در برخی موضوعات و عناوین از قبیل طلاق توافقی، تامین دلیل، حصر وراثت و … کلیه اقدامات لازم بدون وجود فیزیک پرونده انجام و با استفاده از بستر الکترونیکی موجود این پرونده‌ها نیز به صورت الکترونیکی در شعبات مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته اند.
معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین افزود: از آغاز اجرای طرح تا پایان سال ۹۹ که شش ماه بوده است ۵۶۰۷ پرونده با حذف کامل فیزیک و اوراق، رسیدگی شده اند.
این مقام قضایی استان قزوین تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست قوه قضائیه مبنی بر توسعه دستگاه قضایی هوشمند این طرح علاوه بر تسریع در رسیدگی قضایی، کاهش اطاله دادرسی و رفع کامل احتمال مفقود شدن اوراق قضایی در کاهش هزینه‌های رسیدگی بسیار موثر می‌باشد.
وی افزود: در حال حاضر در شعب خانواده، جزایی، برخی حقوقی و شورای حل اختلاف این اقدام صورت گرفته که از ابتدای هفته آینده کلیه شعب استان قزوین مجهز به امکانات ایجاد پرونده الکترونیک و به تبع آن حذف فیزیکی پرونده‌ها می‌ شوند.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.