حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
شناسه : 13719

علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه قضایی بخش احمدی بازدید کرد. وی در جریان این بازدید، ضمن حضور در قسمت‌های مختلف ساختمان دادگستری بخش احمدی و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین […]

پ
پ

علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه قضایی بخش احمدی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، ضمن حضور در قسمت‌های مختلف ساختمان دادگستری بخش احمدی و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین این حوزه قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی همچنین در دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان شاغل در این حوزه قضایی، بر لزوم توجه ویژه به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

در جریان این بازدید که معاونان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، محمدحسن گنجعلی رئیس دادگستری بخش احمدی گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه‌های قضایی ارائه کرد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.