حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
شناسه : 13648

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گلستان گفت: رصد فضای انتخاباتی استان گلستان در حال انجام است و تاکنون هیچ تخلفی در این زمینه ثبت نشده است. رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر […]

پ
پ

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گلستان گفت: رصد فضای انتخاباتی استان گلستان در حال انجام است و تاکنون هیچ تخلفی در این زمینه ثبت نشده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: در حال حاضر بررسی صلاحیت‌ها در حال انجام است.

وی گفت: دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های نظارتی برای فضای سالم و امن انتخاباتی در استان گلستان تلاش می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان از گروه‌ها و احزاب نیز خواست تا مراقب باشند برای به دست آوردن رای، با تخریب، توهین، سیاه نمایی و خدشه به وحدت اقوام و مذاهب، در مسیر دشمنان حرکت نکنند.

هاشمیان بیان کرد: همه تبلیغات و برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی در استان گلستان رصد می‌شود و در برخورد با کسانی که قانون را نادیده بگیرند، تعلل نمی‌کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان نیز در این جلسه از افزایش نظارت بر تبلیغات انتخابانی در فضای مجازی خبر داد و از مردم هم دعوت کرد: تخلف و جرایم انتخاباتی را به صورت حضوری از طریق مراجعه به معاونت‌های پیشگیری از جرم دادسرا‌ها یا اینترنتی از طریق ثبت در سامانه سجام به نشانی sajam.scpd.ir ثبت کنند.

وی افزود: نام گزارش دهنده تخلفات، محرمانه می‌ماند و گزارش‌ها پس از بررسی به شعب منتخب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی فرستاده خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان هم در این جلسه بر بررسی دقیق صلاحیت نامزد‌های نمایندگی شورا‌های شهر و روستا تاکید کرد و گفت: اعضای شوراها، به عنوان کسانی که بعد از انتخاب بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت خواهند کرد، باید صلاحیت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسینی افزود: پروند‌های متعدد سوءاستفاده مالی و اختلاس در برخی شهرداری‌ها و شورا‌ها نشان می‌دهد اعضای شورا‌ها آنگونه که باید به وظایف نظارتی خود درست عمل نکردند.

سومین جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی امروز در دادگستری گلستان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.