حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شناسه : 13584

حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم از آزادی ۸۰ نفر از زندانیان قم خبر داد و اظهار کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه افرادی که زندان بودنشان تاثیری ندارد و آزادی آن‌ها خللی در امنیت جامعه ایجاد نمی‌کند باید به طرق مختلف از زندان‌ها آزاد شوند. یکی از […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم از آزادی ۸۰ نفر از زندانیان قم خبر داد و اظهار کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه افرادی که زندان بودنشان تاثیری ندارد و آزادی آن‌ها خللی در امنیت جامعه ایجاد نمی‌کند باید به طرق مختلف از زندان‌ها آزاد شوند. یکی از این راه‌ها، اعطای مرخصی پایان حبس به زندانیان واجد شرایط است و با این امتیاز ساعتی قبل از افطار ۸۰ نفر از زندانیان قم از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
رئیس کل دادگستری قم افزود: پایش و غربالگری این افراد توسط شورای طبقه بندی زندان‌ها در حال انجام است و سعی بر این است در طول ماه مبارک رمضان باز هم شاهد اینگونه آزادی‌ها باشیم به ویژه در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر با تلاشی که صورت می‌گیرد تعداد بیشتری از زندانیان آزاد شوند.

در این آیین، زندانیان با اهدای شاخه گل و بدرقه از زیر قرآن کریم، متعهد شدند که دیگر مرتکب جرمی نشوند و سعی کنند زندگی خود را از نو بسازند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.