حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
شناسه : 13572

علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه با روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خوی و سلماس در شمال استان آذربایجان غربی گفت: آنچه در قوه قضاییه امروز مطرح است کار و تلاش است و مبنای کار ما سند تحول هست که مرحله به مرحله اجرای مفاد آن را پیگیر خواهیم بود. وی […]

پ
پ

علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه با روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خوی و سلماس در شمال استان آذربایجان غربی گفت: آنچه در قوه قضاییه امروز مطرح است کار و تلاش است و مبنای کار ما سند تحول هست که مرحله به مرحله اجرای مفاد آن را پیگیر خواهیم بود.

وی افزود: سند تحول مجموعه‌ای از مقررات و تجارب ارزشمند دستگاه قضایی است که باید از ظرفیت‌های آن خصوصاً در زمینه الکترونیک نهایت بهره را برد و سبب خواهد شد که مردم کمترین مراجعه را به دستگاه قضایی داشته باشند.   رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تصریح کرد: همه همکاران ما در در دادگستری استان آذربایجان غربی مقید به استفاده حداکثری از سیستم‌های جدید رایانه‌ای و الکترونیکی هستند و باید همگی مجهز و مسلط به امور الکترونیک باشیم تا نهایت بهره را از فن آوری‌های نوین ببریم.  

در این جلسه زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد دو حوزه قضایی ارائه و سپس روسای حوزه‌های قضایی خوی و سلماس هم به بیان گزارش کار و نظرات خود پرداختند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.