حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
شناسه : 13569

نشست توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با هیئت مدیره مناطق ویژه اقتصادی قصر شیرین و اسلام آباد غرب با هدف ایجاد تسهیل کار در این مناطق برگزار شد. توسلی زاده در این نشست بر ضرورت حمایت از تولید و سرمایه گذاری و حذف موانع  تولید تاکید و تسریع کرد: نامگذاری شعار سال توسط […]

پ
پ

نشست توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با هیئت مدیره مناطق ویژه اقتصادی قصر شیرین و اسلام آباد غرب با هدف ایجاد تسهیل کار در این مناطق برگزار شد.

توسلی زاده در این نشست بر ضرورت حمایت از تولید و سرمایه گذاری و حذف موانع  تولید تاکید و تسریع کرد: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در شرایط کنونی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم در این راستا اقدام و عمل کنیم.
وی گفت: مناطق قصرشیرین و اسلام آباد غرب به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایط ویژه‌ای در حوزه تجاری هستند و می‌توانند بخشی از مشکلات را جبران کنند و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه باشند.
توسلی زاده با خطاب قرار دادن مسئولان مرتبط در حوزه تولید خاطرنشان کرد: از همه مسئولان و تمامی کسانی که می‌توانند گره‌ای از کار مردم باز کنند و به رفع موانع تولید و در نتیجه خدمت به مردم کمک کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پشتیبانی‌های دستگاه قضایی استان کرمانشاه از جریان تولید تأکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمانشاه در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است به رفع موانع و پشتیبانی از تولید اقدام می‌کند؛ چرا که معتقدیم در شرایط کنونی این فرایند می‌تواند به معیشت مردم و در جهت ایجاد اشتغال موثر باشد؛ بنابراین پشتیبانی از مدیران شجاع و کارآمد در دستور کار ما قرار دارد.
منطقه ویژه قصرشیرین از جمله مناطقی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و دارای ۱۳۳۵ هکتار عرصه است که بهره برداری درست از آن می‌تواند به معیشت مردم کمک شایانی کند.
در این نشست اعضای هیأت مدیره این مناطق از رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به خاطر حمایت‌های قضایی و نیز رهنمود‌های قانونی تقدیر کردند.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.