حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شناسه : 13517

به نقل از خبرگزاری میزان ،پژمان پروین گفت: در راستای اجرای بخشی از سیاست‌های تحولی نظام قضایی کشور پیرامون استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای ارتقاء خدمات به زندانیان، جمعی از پزشکان متخصص عضو بسیج جامعه پزشکان سازمان تامین اجتماعی خوزستان با حضور در زندان سپیدار اهواز به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان این […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،پژمان پروین گفت: در راستای اجرای بخشی از سیاست‌های تحولی نظام قضایی کشور پیرامون استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای ارتقاء خدمات به زندانیان، جمعی از پزشکان متخصص عضو بسیج جامعه پزشکان سازمان تامین اجتماعی خوزستان با حضور در زندان سپیدار اهواز به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان این ندامتگاه پرداختند.
وی افزود: در این حضور جهادی، تعداد ۱۴۳ زندانی بیمار در ۴ تخصص عفونی و داخلی، قلب و عروق، کلیه و جراحی عمومی تحت معاینه قرار گرفتند.
مدیر کل زندان‌های خوزستان دامه داد: حضور گروه‌های جهادی در عرصه سلامت و درمان که در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی ریاست سازمان زندان‌های کشور انجام می‌پذیرد، علاوه بر تحقق برنامه دسترسی آسان زندانیان به درمان‌های تخصصی و ارتقای سطح سلامت و بهبود آنان، نیاز‌های اعزام زندانی به بیرون از موسسات کیفری را نیز کاهش می‌دهد.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.