حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
شناسه : 13375

رمضان آقامحمدی، رئیس دادگستری شهرستان شهربابک اظهار داشت: در راستای تاکیدات و فرمایشات رییس قوه قضائیه مبنی بر لزوم عملیاتی شده دادرسی الکترونیک در سراسر کشور در شش ماهه دوم سال ۹۹ در این حوزه قضایی ۱۰۰ جلسه تحقیق و رسیدگی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با زندان این شهرستان و زندان‌های دیگر برگزار شده […]

پ
پ

رمضان آقامحمدی، رئیس دادگستری شهرستان شهربابک اظهار داشت: در راستای تاکیدات و فرمایشات رییس قوه قضائیه مبنی بر لزوم عملیاتی شده دادرسی الکترونیک در سراسر کشور در شش ماهه دوم سال ۹۹ در این حوزه قضایی ۱۰۰ جلسه تحقیق و رسیدگی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با زندان این شهرستان و زندان‌های دیگر برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین دیگر مسائل امنیتی موجود در انتقال زندانیان به دادگاه‌ها و دادسراها، این امر کمک شایانی به زندان و زندانیان نموده است.

این مقام قضایی افزود: امید است با مجهز شدن شعب این دادگستری به تجهیزات برقراری ارتباط الکترونیک، دیگر شهروندان نیز بتوانند بدون حضور در محل محاکم، در جلسات رسیدگی شرکت کنند.  



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.