حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
شناسه : 13378

رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی مازندران، میزبان شماری از مردم شریف استان بودند و رئیس کل دادگستری مازندران ضمن دیدار چهره به چهره با آنان، دستورات لازم را در خصوص حل و فصل مشکلات آنان صادرکرد. در این جلسه ۴۱ تن از مراجعین، درخواست‌های مختلف قضایی خود را در خصوص مسائلی، چون؛ تسریع […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی مازندران، میزبان شماری از مردم شریف استان بودند و رئیس کل دادگستری مازندران ضمن دیدار چهره به چهره با آنان، دستورات لازم را در خصوص حل و فصل مشکلات آنان صادرکرد.

در این جلسه ۴۱ تن از مراجعین، درخواست‌های مختلف قضایی خود را در خصوص مسائلی، چون؛ تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تقاضای اعطای مرخصی به زندانیان، تخفیف مجازات، رسیدگی مجدد در شعب دیوان عالی کشور و دیگر موارد مشابه مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه این دیدار اظهار داشت: آشنایی با نقطه نظرات مردم و حل و فصل مشکلات آن‌ها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بر اساس همین اهمیت ملاقات‌های مردمی در دستور کار مسئولین قضایی استان مازندران قرار گرفته است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.