حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۲۱
شناسه : 13294

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور در شهرستان بابلسر ضمن بازدید از ساحل شهرکی علی آبادمیر و برخی شهرک‌های این شهرستان که سواحل را تصرف کرده‌اند، بر حفظ حریم ساحل و آزادسازی سواحل از ساخت و ساز‌های غیرقانونی تاکید کرد.   رئیس کل دادگستری استان مازندارن اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول، عزمی […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور در شهرستان بابلسر ضمن بازدید از ساحل شهرکی علی آبادمیر و برخی شهرک‌های این شهرستان که سواحل را تصرف کرده‌اند، بر حفظ حریم ساحل و آزادسازی سواحل از ساخت و ساز‌های غیرقانونی تاکید کرد.   رئیس کل دادگستری استان مازندارن اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول، عزمی جزم برای تعیین تکلیف سواحل شمال کشور دارند و رئیس قوه قضاییه نیز همواره بر اهمیت و ضرورت آزادسازی حریم سواحل دریای خزر در چارچوب قوانین و مقررات جاری تاکید دارد.
وی افزود: در گذشته بخش عمده‌ای از سواحل مازندران در اختیار نهاد‌ها و بخش خصوصی بود و صد‌ها شهرک مسکونی که اغلب در اختیار بخش خصوصی بود مانع از دسترسی مردم به سواحل شده بود که با هم اندیشی و نظام‌مند کردن شیوه‌های آزادسازی و قاطعیت نهاد‌های مسئول، زمینه دسترسی و استفاده عموم مردم از سواحل فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: سواحل مازندران، پربازدیدترین قسمت‌ها در نوار شمالی کشور است و زمینه استفاده برای عموم باید فراهم شود؛ ضوابط و دستورالعمل‌ها در مورد حریم دریا و رعایت فاصله قانونی ۶۰ متری کاملا مشخص و آشکار است و با متصرفان غیرقانونی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه در جلسه مشترک دادگستری و سپاه بابلسر حضور یافت و در این جلسه ضمن بررسی سند تحول قضایی، فرمانده سپاه بابلسر پیشنهاد اجرای طرح هرمسجد یک حقوقدان، راه اندازی شورای حل اختلاف محله محور، راه اندازی شورای سازش حانواده در محله و راه اندازی ستاد پیشگیری از وقوع جرم را ارائه کرد که با استقبال رئیس کل دادگستری مازندران همراه شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.