حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
شناسه : 13214

به نقل از خبرگزاری میزان ،ضا ذوالفعلی نژاد، مدیرکل زندان‌های استان همدان در از آزادی ۱۴ زندانی از زندان نهاوند خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرقته در زندان نهاوند ۱۴ نفر از مددجویان زندان نهاوند از زندان آزاد شدند . مدیرکل زندان های استان همدان ادامه داد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌ها و […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،ضا ذوالفعلی نژاد، مدیرکل زندان‌های استان همدان در از آزادی ۱۴ زندانی از زندان نهاوند خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرقته در زندان نهاوند ۱۴ نفر از مددجویان زندان نهاوند از زندان آزاد شدند .

مدیرکل زندان های استان همدان ادامه داد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌ها و مشارکت گسترده و بی چشمداشت مردم و خیرین سال گذشته اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان انجام شد.

وی رسالت زندانبانی اسلامی را بر مبنای اصلاح امور فرد مجرم در زمان گذران محکومیت وی دانست و افزود: زندانیان می‌توانند با استفاده از فرصت به عمل آمده و بهره‌مندی از امکانات و فضای موجود در زندان‌ها، ضمن تغییر در رفتار و مسیر زندگی گذشته خویش، مشمول رأفت اسلامی و امتیازات قضایی شوند.

ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان در واقع کمک به خانواده‌های آنان است که این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.