حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
شناسه : 12938

به منظور جلوگیری از زمین خواری و تعدی به اراضی ملی در مرکز استان گلستان و تحت نظر دستگاه قضایی پلیس انفال تشکیل شده است که اقدامات گوناگونی در این زمینه به انجام رسانده است. در این راستا، به منظور جلوگیری از قاچاق چوب دستورات متعددی به اداره کل منابع طبیعی، فرماندهی سپاه، فرماندهی انتظامی […]

پ
پ

به منظور جلوگیری از زمین خواری و تعدی به اراضی ملی در مرکز استان گلستان و تحت نظر دستگاه قضایی پلیس انفال تشکیل شده است که اقدامات گوناگونی در این زمینه به انجام رسانده است.

در این راستا، به منظور جلوگیری از قاچاق چوب دستورات متعددی به اداره کل منابع طبیعی، فرماندهی سپاه، فرماندهی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گلستان صادر شده است که موضوع در حال پیگیری است.

برگزاری ایست و بازرسی‌های مقطعی، تهیه عکس‌های هوایی، بازدید‌های سرزده از طرح‌های بهره برداری جهت تطبیق عملکرد مجری با نقشه سازمان جنگل ها، مسدودسازی جاده‌های جنگلی جهت کاهش دسترسی قاچاقچیان چوب، بازرسی ماشین‌های حمل چوب و بررسی مجوز حمل، افزایش گشت‌ها و استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیج و شناسایی تصرفات غیرمجاز و تخریب آن‌ها از جمله اقدامات انجام شده از سوی پلیس انفال بوده است.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.