حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شناسه : 12985

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از رد درخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه نامتعارف از واحد‌های تولیدی در ۲۰ پرونده خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه، دادگاه‌های استان گلستان، دادخواست بانک‌ها در این ۲۰ پرونده برای دریافت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از رد درخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه نامتعارف از واحد‌های تولیدی در ۲۰ پرونده خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه، دادگاه‌های استان گلستان، دادخواست بانک‌ها در این ۲۰ پرونده برای دریافت سود اضافی و جریمه مازاد را خلاف مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه با صدور این آراء قطعی، واحد‌های تولیدی سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی که در مواردی حتی منجر به تعطیلی و توقف تولید در استان گلستان شده است، دریافت سود‌های بانکی و جریمه‌های نامتعارف است که تولیدکنندگان را تا مرز ورشکستگی هم پیش می‌برد.

وی ادامه داد: بانک‌هایی که تسهیلات با سود بیشتر از نرخ اعلامی بانک مرکزی پرداخت می‌کنند منتظر برخورد قانونی دستگاه قضایی باشند.

هاشمیان اظهار کرد: نرخ بالای تسهیلات بانکی، سرمایه گذاری و توسعه واحد‌های تولیدی در استان گلستان را با مشکل مواجه می‌کند که این امر با شعار امسال که در راستای هموار کردن مسیر تولید است، منافات دارد.سال گذشته مشکلات ۳۰۳ واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان بررسی و برای رفع آن تلاش شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.