حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شناسه : 12846

ایمان شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از برخورد قضایی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر با آمار افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بصورت بستری و سرپایی مواجه هستیم و وضعیت کنونی شهرستان رفسنجان بنا به اعلام وزارت بهداشت، بحرانی شده است.   دادستان […]

پ
پ

ایمان شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از برخورد قضایی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر با آمار افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بصورت بستری و سرپایی مواجه هستیم و وضعیت کنونی شهرستان رفسنجان بنا به اعلام وزارت بهداشت، بحرانی شده است.   دادستان رفسنجان اظهار کرد: با برگزار کنندگان مراسمات، دورهمی‌ها و… که تهدیدی علیه سلامتی جامعه است، برخورد خواهد شد.  

شهسواری خاطرنشان کرد: در صورت دریافت هر گونه گزارش مبنی بر برگزاری تجمع و دورهمی‌ها که بیشترین دلیل افزایش آمار‌های کنونی است، با متولیان برنامه و صاحبان مجالس به اتهام تهدید علیه سلامت جامعه برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.
وی از مردم خواست تا ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه، در کنترل این بیماری، همکاری کنند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.