حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
شناسه : 12496

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور دکتر سعید نمکی، متن نامه دبیر کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا درباره لغو آزمون وکالت را منتشر کرد. هم‌زمان با انتشار اطلاعیه لغو آزمون وکالت ۱۳۹۹ در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مشاور وزیر بهداشت متن نامه‌ای را منتشر کرد که منتهی به این اقدام شده است. در این […]

پ
پ

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور دکتر سعید نمکی، متن نامه دبیر کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا درباره لغو آزمون وکالت را منتشر کرد.

هم‌زمان با انتشار اطلاعیه لغو آزمون وکالت ۱۳۹۹ در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مشاور وزیر بهداشت متن نامه‌ای را منتشر کرد که منتهی به این اقدام شده است.

در این نامه که امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ صادر شده چنین آمده است:

جناب آقای دکتر خدایی
معاون محترم وزیر و رییس سازمان سنجش

سلام علیکم

با احترام، پیرو مکاتبات قبلی درخصوص برگزاری آزمون کانون وکلا در روز جمعه بیستم فروردین‌ماه سال جاری با عنایت به پیام صوتی دریافتی از معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم اجرای پروتکل‌های مورد نظر و با توجه به وضعیت بیماری در کشور لطفا دستور فرمایید برابر نظر وزارت بهداشت آزمون به زمان دیگری موکول گردد.

حسین قاسمی

دبیر کمیته امنیتی،‌اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.