حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
شناسه : 12121

امید سرحدی نژاد، سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان در جلسه مشترک با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راهور جازموریان به ایجاد یک کارگروه تخصصی متشکل از کارشناسان راهداری و پلیس راهور به منظور بررسی و تعیین علل حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای و شناسایی نقاط حادثه خیز در کلیه […]

پ
پ

امید سرحدی نژاد، سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان در جلسه مشترک با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راهور جازموریان به ایجاد یک کارگروه تخصصی متشکل از کارشناسان راهداری و پلیس راهور به منظور بررسی و تعیین علل حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای و شناسایی نقاط حادثه خیز در کلیه محور‌های مواصلاتی بخش جازموریان از ۱۵ فروردین ماه تا ۱۵ خردادماه اشاره کرد و گفت: جمع بندی گزارشات و تحقیقات این کارگروه در قالب یک کتابچه تدوین خواهد شد.

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث ترافیکی و جاده‌ای در محدوده بخش جازموریان یکی از اولویت‌هایی است که در سال جدید باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.  

وی بر نصب تابلو‌ها و علائم مورد نیاز در محور‌های مواصلاتی زهکلوت به دلگان و زهکلوت به رودبار جنوب و بالعکس نیز تاکید کرد و گفت: ترمیم چاله‌ها و کندگی‌ها با قیر، تسریع در روند بازسازی و ترمیم پل‌های تخریب شده در اثر سیلاب بهار سال ۹۹ و استقرار پلیس راهور تا ۱۶ فروردین ماه در محور‌های مواصلاتی بخش جازموریان با مساعدت پاسگاه‌های نهضت آباد و پنگ، حوزه مقاومت بسیج زهکلوت و چاه حسن، کلانتری ۱۱ زهکلوت و قرارگاه شهید میثم از دیگر تاکیدات مورد نظر است.

سرحدی نژاد به توقیف خودرو‌های فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش، دارای سرعت نامتعارف و دارای تخلفات حادثه خیز نیز اشاره و بیان کرد: با مساعدت و مشارکت پاسگاه‌های انتظامی نهضت آباد و پنگ و کلانتری زهکلوت در راستای جمع آوری، مقابله و برخورد قانونی با خودرو‌های حامل سوخت قاچاق، حامل اتباع بیگانه، حامل مواد مخدر و… برخورد لازم انجام خواهد شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.