حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
شناسه : 12025

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، با اشاره به میزان رسیدگی به پرونده‌های معوق در سال گذشته در دستگاه قضایی استان ایلام، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی برخی از همکاران دستگاه قضایی استان ایلام، میزان پرونده‌های معوق دادگستری استان ایلام در سال گذشته ۹۸ درصد کاهش یافته است. وی ادامه داد: همچنین […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، با اشاره به میزان رسیدگی به پرونده‌های معوق در سال گذشته در دستگاه قضایی استان ایلام، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی برخی از همکاران دستگاه قضایی استان ایلام، میزان پرونده‌های معوق دادگستری استان ایلام در سال گذشته ۹۸ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ملاقات‌های مردمی انجام شده به عدد ۱۴۴۵۸ رسید و این تعداد مراجعین با مسئولین قضایی استان ایلام دیدار کردند؛ در این مدت تعداد ۷۳۶۳ نفر طی ۹۰ جلسه با شخص رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی ملاقات داشته اند که بیانگر افزایش ۹۲ درصدی برگزاری جلسات ملاقات مردمی و افزایش ۲۰.۵ درصدی تعداد نفرات ملاقات کننده است.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه به میزان پرونده‌های کثیرالشاکی در استان ایلام طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری استان ایلام ۲۲ فقره است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

دهقانی گفت: دادگستری استان ایلام اقدامات زیادی نیز در راستای حفظ حقوق عامه از جمله رفع نقاط حادثه خیز محور ایلام به دره شهر و ایلام به چوار، رفع پسماند‌های بیمارستانی و مطب پزشکان، رفع مشکل زیست محیطی کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام، انجام شده است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.