حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
شناسه : 12019

علی جمادی با اشاره به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری گفت: باید سعی شود که سیاست حبس‌زدایی را اعمال کنیم و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: در دوره تحول قوه قضاییه به ریاست آیت الله رئیسی،ایجاد اعتماد مردم، امنیت پایدار […]

پ
پ

علی جمادی با اشاره به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری گفت: باید سعی شود که سیاست حبس‌زدایی را اعمال کنیم و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: در دوره تحول قوه قضاییه به ریاست آیت الله رئیسی،ایجاد اعتماد مردم، امنیت پایدار و تحول و تسهیل در ارائه خدمت و خدمت رسانی مستمر به مردم در راستای تکریم ارباب رجوع مورد تاکید قرار گرفته است.   جمادی اضافه کرد: از مهمترین ملاک‌های ارزیابی و سنجش عملکرد حوزه‌های قضایی تکریم ارباب رجوع، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیک و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری، تسریع در رسیدگی و رفع اطاله دادرسی و کاهش حجم موجودی پرونده‌های قضایی و تلاش در راستای صلح و سازش است.
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه تعداد ۱۲۲۷ مورد مجازات‌های جایگزین حبس در دادگستری بوشهر صادر شده است گفت: این مجازات‌ها شامل الزام به خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه الکترونیکی و مواردی از این دست است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.