حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
شناسه : 11974

به نقل از خبرگزاری میزان ،طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌های کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در دیدار‌های جداگانه با حضور در منزل ۲ تن از همکاران زندان‌های استان لرستان از تلاش‌های آنان تقدیر کرد. وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو اظهار داشت: همگان به سختی کار زندانبانی واقف هستند […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌های کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در دیدار‌های جداگانه با حضور در منزل ۲ تن از همکاران زندان‌های استان لرستان از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو اظهار داشت: همگان به سختی کار زندانبانی واقف هستند و انصافا تلاش مضاعفی از سوی این عزیزان را شاهد هستیم که ضرورت دارد مورد قدردانی قرار گیرند.

عضو شورای عالی قضایی کشور با مهم بر شمردن نقش خانواده در افزایش توان همکاران اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب و صمیمی در خانواده می‌تواند همکاران ما را در اجرای وظایف خود به توفیق برساند و لذاما از خانواده این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها بیان داشت: شاید مهمترین حسن کار زندانبانی این باشد که سبب می‌شود ما قدر زندگی‌های خود را بیشتر بدانیم و این جای شکرگزاری دارد که از یک کانون گرم برخوردار هستیم.

حاج محمدی تصریح کرد:زندانبان متعهد تلاش می‌کند تا مددجو، شرافتمندانه به آغوش خانواده برگردد و این یک فرصت گرانبها است.

گفتنی است در این دیدار‌ها که در فضایی صمیمی برگزار شد اعضای خانواده همکاران از حضور ریاست سازمان در منازل خود قدردانی کردند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.