حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
شناسه : 11769

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: نامگذاری سالروز ولادت امام عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی می‌داریم؛ این غیورمردان با شجاعت با دلاوری و ایثارگری خود سهم عمده‌ای در تامین امنیت پایدار را به خود اختصاص داده اند. وی […]

پ
پ

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: نامگذاری سالروز ولادت امام عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی می‌داریم؛ این غیورمردان با شجاعت با دلاوری و ایثارگری خود سهم عمده‌ای در تامین امنیت پایدار را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به این مطلب که وزارت اطلاعات در حوزه‌های مختلف وظایف سنگینی را بر عهده دارد، عنوان کرد: مقابله و خنثی سازی جرایم سازمان یافته واقدامات معاندینی که با برنامه ریزی و توطئه سعی دارند به مبانی امنیتی کشور در حوزه ملی و فراملی صدمه بزنند، از جمله توفیقات چشمگیر و ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به نقش وزارت اطلاعات در حفاظت و صیانت از اموال عمومی و مقابله با مفاسد اقتصادی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای ضربه زدن به باند‌ها و شبکه‌های منطقه‌ای و بین المللی قاچاق مواد مخدر به ویژه در استان کرمان دستاورد‌های قابل توجه و تحسین برانگیزی داشته اند.  

موحد با اشاره به این مطلب که یکی دیگر از وظایف وزارت اطلاعات مقابله با جریانات تفرقه افکنانه بین مذاهب، اقوام و قبائل است، افزود: یکی از اهداف دشمنان این است که با تفرقه افکنی بین فِرَق، ادیان، مذاهب و قومیت ها، نظم و امنیت عمومی کشور را به مخاطره بیاندازند که وزارت اطلاعات در این زمینه نیز مقابله جدی و اثرگذاری داشته است.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات ماموریت‌های ذاتی متفاوتی دارد که در ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب به وظایف و ماموریت‌های خود به خوبی عمل کرده است، خاطرنشان کرد: به رغم تنوع مذهبی، قومی و قبیله‌ای در کشور، در پرتوی هوشیاری و اقدامات مناسب و به موقع نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی که اجازه نداده اند ترفند‌های اختلاف برانگیز دشمنان موثر واقع شود، زندگی اجتماعی ملت بزرگ ایران با آرامش و درستی و بر مبنای انسجام ملی استمرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به نقش وزارت اطلاعات در حوزه مهم اتخاذ تصمیمات اثرگذار نیز اشاره و بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با پشتوانه مردمی خود، اخبار و اطلاعات مهم را جمع آوری و تحلیل کرده و برای اتخاذ تصمیمات مهم ارائه می‌کنند که کمک شایان توجهی به مسئولان در اتخاذ تصمیمات حیاتی می‌کند واز این رو نقش وزارت اطلاعات در تصمیم گیری‌های امنیتی و مدیریتی نقش بسیار حساسی است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.