حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
شناسه : 11812

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در نهمین روز از سال جدید و همزمان با ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و نیمه شعبان با حضور در واحد کشیک دادسرای عمومی و انقلاب کرج و فردیس از این مجموعه‌ها بازدید کرد. بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری استان البرز به […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در نهمین روز از سال جدید و همزمان با ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و نیمه شعبان با حضور در واحد کشیک دادسرای عمومی و انقلاب کرج و فردیس از این مجموعه‌ها بازدید کرد.

بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری استان البرز به منظور بررسی روند ارائه خدمات قضایی در ایام تعطیلات انجام شد و عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز اوقاتی را به گفت‌وگو با قضات و کارکنان حاضر در کشیک و همچنین تعدادی از مراجعان و نیز متهمان پرداخت.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانی تدوین شده خدمات قضایی در کلیه ایام تعطیلات نوروز در همه حوزه‌های قضایی استان البرز بدون وقفه ادامه داشته است از قبول مسئولیت کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان البرز به منظور ایفای وظیفه و رسیدگی به پرونده‌ها در این ایام تقدیر کرد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.