حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
شناسه : 11690

امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان به صورت از پیش اعلام نشده از ۹۰ واحد صنفی بازدید کرد. رضایی در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازرسی از واحد‌های صنفی منوجان با اشاره به بازدید میدانی انجام شد از ۹۰ واحد صنفی در این شهرستان درراستای مقابله باگرانفروشی، گفت: در جریان این بازدید، […]

پ
پ

امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان به صورت از پیش اعلام نشده از ۹۰ واحد صنفی بازدید کرد.

رضایی در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازرسی از واحد‌های صنفی منوجان با اشاره به بازدید میدانی انجام شد از ۹۰ واحد صنفی در این شهرستان درراستای مقابله باگرانفروشی، گفت: در جریان این بازدید، دو واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید همچنین به ۶۵ واحد صنفی تذکر و به ۵ واحد صنفی اخطار کتبی جهت درج قیمت داده شد.

وی اظهار کرد: این بازدید با همراهی فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و نمایندگان اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان منوجان با هدف بازدید میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی در ایام عید نوروز از سوی اصناف انجام شد.

رضایی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار وعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، عنوان کرد: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمردر روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر براصناف داشته باشند و اصناف نسبت به درج قیمت‌ها و نصب اتیکت بر روی اجناس اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه تخلف، می‌توانند موضوع را در اسرع وقت به دایره رسیدگی به شکایات اتاق اصناف و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

رضایی در پایان گفت: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید درکنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تأثیرمثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیزدر این شرایط سخت تحصیل می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.