حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
شناسه : 11800

مجید الهیان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۵۰۰ نفر از شهروندان در روز ملاقات هفتگی با مسئولین قضایی دادگستری کل استان گیلان دیدار کردند.وی افزود: ملاقات‌های مردمی در سال ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا، با نوبت دهی اینترنتی و رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به طور منظم برگزار شد و شهروندان در […]

پ
پ

مجید الهیان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۵۰۰ نفر از شهروندان در روز ملاقات هفتگی با مسئولین قضایی دادگستری کل استان گیلان دیدار کردند.
وی افزود: ملاقات‌های مردمی در سال ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا، با نوبت دهی اینترنتی و رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به طور منظم برگزار شد و شهروندان در این دیدار‌ها مشکلات و خواسته‌های خود را در زمینه‌های مختلف حقوقی و قضایی مطرح کردند.
قائم مقام دادگستری کل استان گیلان اضافه کرد: درخواست اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی، تسریع در اجرای احکام و اعطای مرخصی به زندانیان از عمده خواسته‌های مراجعان در این دیدار‌ها بود که در محدوده مقررات و موازین قانونی، از سوی مسئولان قضایی گیلان مورد ارشاد، ارایه طریق، بررسی و صدور دستورات مقتضی قرار گرفت.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.