حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
شناسه : 11684

رحیم گل زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران، اولین روز کاری خود در سال جدید را با حضور در بیمارستان سینا و تجلیل از زحمات و خدمات مدافعان سلامت آغاز کرد و از آمادگی دادسرای تهران برای رفع موانع خدمت رسانی در حوزه درمان خبر داد. گل زاده در […]

پ
پ

رحیم گل زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران، اولین روز کاری خود در سال جدید را با حضور در بیمارستان سینا و تجلیل از زحمات و خدمات مدافعان سلامت آغاز کرد و از آمادگی دادسرای تهران برای رفع موانع خدمت رسانی در حوزه درمان خبر داد.

گل زاده در این دیدار، ضمن ملاقات با دکتر محمد طالب پور رئیس بیمارستان و تبریک سال نو به کلیه کارکنان و کادر درمان، بر آمادگی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به منظور پشتیبانی و رفع موانع خدمت رسانی در حوزه درمان تأکید و اظهار کرد: خدمات بی شائبه و بی منت پزشکان و کادر درمان به اقشار مختلف جامعه به ویژه در وضعیت کنونی که جامعه جهانی با پدیده بی سابقه کووید ۱۹ مواجه شده، پایگاه اجتماعی این قشر فرهیخته را بیش از پیش ارتقاء داده و آحاد مردم، زندگی و سلامتی خود را مدیون کادر درمان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه، مراکز درمانی متعلق به یکایک افراد جامعه است و این احساس، باید نزد عموم تقویت شود، مشارکت‌های مردمی و پشتیبانی همه جانبه مسئولین دولتی و غیر دولتی در جهت توسعه تجهیزات بیمارستانی و درمانی هم زمان با توسعه زیر ساخت‌های درمانی را ضروری دانست.

در ادامه، دکتر محمد طالب پور رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سینا، ضمن تقدیر و تشکر از حضور دادستان منطقه ۱۲ تهران و هیأت همراه در بیمارستان سینا و تبریک متقابل سال نو، تعامل دادسرای عمومی و انقلاب تهران با مراکز درمانی را مثبت و سازنده توصیف و بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید و اظهار داشت: هرگونه تلاش به منظور رفع مشکلات حوزه سلامت و انجام سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان، نگاه مسئولانه به کل جامعه و سلامت آحاد مردم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.