حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
شناسه : 11515

محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: حفظ و حراست منابع طبیعی از اعداد مقدس‌ترین کار‌ها به شمار می‌آید؛ چرا که حفظ و حراست از انفال کاری ارزشمند و درخور سپاس و ستایش است […]

پ
پ

محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: حفظ و حراست منابع طبیعی از اعداد مقدس‌ترین کار‌ها به شمار می‌آید؛ چرا که حفظ و حراست از انفال کاری ارزشمند و درخور سپاس و ستایش است و ازسوی دیگر منابع طبیعی تامین کننده نیازمندی‌های ابناء بشر به شمار می‌آید.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سخنان خود گفت: همکاران قضایی ما حفظ و حراست و صیانت از منابع طبیعی را در قالب صدور آراء وظیفه ذاتی و قانونی خود قلمداد می‌کنند.

وی با بیان اینکه صدور آراء باید منطبق بر عدل، انصاف، وجدان و قانون باشد، گفت: پیشگیری قطعاً بهتر از اقامه دعواست و بهتر از درمان است؛ زیرا هزینه کمتری دارد. همکاران ما در زمینه حفظ و حراست از اراضی ملی، گونه‌های طبیعی، انفال و هر آنچه که بر آن انفال صدق می‌کند جدی، ساعی و پرتلاش ظاهر می‌شوند و خواهند شد.

در ادامه این دیدار جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: ۱۳۰ فقره قلع و قمع و رفع تصرف به مساحت بیش از ۲۷۷ هکتاراز اراضی ملی استان سمنان با تلاش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری دادگستری و نیروی انتظامی این استان رفع تصرف شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.