حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
شناسه : 11395

در مراسمی که به منظور تقدیر از قضات برتر جشنواره آراء قضایی در دادگستری گلستان برگزار شد، از ۴ قاضی برگزیده تقدیر به عمل آمد. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با بیان این که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره بالا بردن کیفیت آراست، گفت: شناسایی و معرفی قضات توانمند در […]

پ
پ

در مراسمی که به منظور تقدیر از قضات برتر جشنواره آراء قضایی در دادگستری گلستان برگزار شد، از ۴ قاضی برگزیده تقدیر به عمل آمد.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با بیان این که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره بالا بردن کیفیت آراست، گفت: شناسایی و معرفی قضات توانمند در محاکم از دیگر اهدافیست که در این جشنواره دنبال می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در جشنواره رای که به صورت استانی برگزار شد هر یک از قضات ۵ رای برتر خود را به هیات داوران ارسال کردند که بعد از بررسی رای‌ها از سوی داوران نفرات برتر انتخاب شدند.

وی با اشاره به تشکیل هیات ۸ نفره داوران برای انتخاب این افراد گفت: قطعی بودن آراء، مستدل بودن، کیفیت رای صادرشده و نحوه انشای رای از محور‌های انتخاب آراست.

محمود اسپانلو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان نیز در این مراسم گفت: ۴۸ رای به بخش داوری این جشنواره راه یافت که از بین آن‌ها ۴ رای برتر انتخاب شد.

در این مراسم از عیسی رجبی دادرس دادگاه حقوقی گرگان، محمدعلی صادقی رئیس شعبه دوم حقوقی گرگان، اکبر اصفهانی نژاد دارابی رئیس دادگاه کیفری یک استان گلستان و فرزاد عسگری مستشار دادگاه تجدیدنظر استان گلستان، تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.