حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
شناسه : 11392

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در سایت ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر شهرستان کرج در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم، از سیاست‌ها و راهبرد‌های اساسی دستگاه قضایی است، گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده هستیم و زمینه‌های […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در سایت ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر شهرستان کرج در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم، از سیاست‌ها و راهبرد‌های اساسی دستگاه قضایی است، گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده هستیم و زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در البرز فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید با اشاره به تشکیل «ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی» در کلیه حوزه‌های قضایی استان البرز گفت: شعب ویژه رسیدگی به این جرایم نیز تعیین و ابلاغ قضات صادر شده است تا به تخلفات و جرایم انتخاباتی در محاکم قضایی استان البرز در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با تأکید بر نظارت دقیق دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بر روند تبلیغات متذکر شد: دادگستری استان البرز این آمادگی را دارد تا گزارشات مردمی را از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه ستاد یا با استفاده از سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه) به نشانی sajam.scpd.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کند.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی در تبلیغات فیزیکی و حضوری نامزد‌ها فراهم شده است، به فرصت‌های فضای مجازی برای تبلیغات کم‌هزینه و حداکثری اشاره و عنوان کرد: نامزد‌ها حتماً دقت کنند که چارچوب‌های قانونی را در فضای مجازی رعایت کرده و از اقدامات تخریبی، سیاه نمایی یا تهمت در این فضا خودداری کنند؛ رصد این فضا توسط دادگستری استان البرز آغاز شده و دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی نیز مکلف شده‌اند هرگونه اقدام غیرقانونی را به دستگاه قضایی استان البرز اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز خط قرمز دادگستری استان البرز را استفاده از منابع عمومی و دولتی برای تبلیغات انتخاباتی عنوان و تأکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواسته شده هرگونه اقدام در این زمینه را رصد و به دادگستری برای رسیدگی قضایی ارسال کنند.

وی با تقدیر از همکاری بین ستاد انتخابات استان البرز و دادگستری در روند برگزاری انتخابات‌های قبلی و در حال انجام، بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم، از سیاست‌ها و راهبرد‌های اساسی دستگاه قضایی است و کلیه مسئولان در تلاشند با ایجاد بستر‌های لازم، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آورند.

فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: تا پایان فرآیند ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی در روز ۲۶ اسفند، دوائر سجل کیفری و دفاتر خدمات الکترونیک به صورت کشیک برای تسریع در پاسخگویی و استعلامات سوابق نامزدها، دائر هستند.

در این بازدید جعفر داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز و دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز، غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و کردی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز، در معیت رئیس کل دادگستری استان البرز، در جریان نحوه ثبت نام نامزد‌های ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.