حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
شناسه : 11327

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد همراه با برخی از مسئولان از دستگاه‌های متولی عمده فروشی‌ها، رستوران‌ها و نانوایی‌های این شهر را به صورت از پیش اعلام نشده مورد بازدید قرار داد. سلیمانی در جریان این بازدید مشترک بر لزوم نظارت بر بازار در آستانه سال نو تاکید کرد و افزود: اقلامی مانند […]

پ
پ

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد همراه با برخی از مسئولان از دستگاه‌های متولی عمده فروشی‌ها، رستوران‌ها و نانوایی‌های این شهر را به صورت از پیش اعلام نشده مورد بازدید قرار داد.

سلیمانی در جریان این بازدید مشترک بر لزوم نظارت بر بازار در آستانه سال نو تاکید کرد و افزود: اقلامی مانند روغن و مرغ باید به نحو احسن و مطابق نیاز مردم تامین و به صورت عادلانه توزیع شود.

وی با تاکید بر ضرورت تامین اقلام ضروری و مورد نیاز شهروندان خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و دستور پلمب یک واحد نانوایی و یک واحد رستوران به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.