حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
شناسه : 11018

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از تعیین تکلیف ۱۷ هزار موتورسیکلت توقیفی در این استان خبر داد و گفت: همه موتورسیکلت‌های توقیفی که بیش از یکسال از مدت توقیف آن‌ها در پارکینگ ها‌ی استان گلستان گذشته بود، تعیین تکلیف شدند. رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: این موتورسیکلت‌ها […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از تعیین تکلیف ۱۷ هزار موتورسیکلت توقیفی در این استان خبر داد و گفت: همه موتورسیکلت‌های توقیفی که بیش از یکسال از مدت توقیف آن‌ها در پارکینگ ها‌ی استان گلستان گذشته بود، تعیین تکلیف شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: این موتورسیکلت‌ها در قالب طرح مصوب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری گلستان که قرار بود تا پایان امسال پارکینگ‌های استان گلستان خالی شود، تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: در قالب این طرح مالکان وسایل نقیله توقیفی با برخورداری از تخفیف، سه ماه فرصت داشتند برای ترخیص موتورسیکلت خود مراجعه کنند و اگر در مدت تعیین شده مراجعه نمی‌کردند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته می‌شد.  

هاشمیان خاطرنشان کرد: با نظارت دادستان‌ها نزدیک به ۱۷ هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن‌ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: این موتورسیکلت‌ها به عنوان اسقاطی فروخته شده و خریداران حق برگشت آن به چرخه را ندارند، پلیس راهور هم این موتورسیکلت‌ها را شماره گذاری نخواهد کرد.

وی گفت: صاحبان موتورسیکلت‌های فروخته شده برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند و محدوده زمانی برای مراجعه و دریافت پول وجود ندارد.

هاشمیان در پایان گفت: حضور طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ‌ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای برای مالک دارد و به علت شرایط آب و هوایی به وسایل نقلیه خسارت وارد می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.