حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
شناسه : 11021

به نقل از خبرگزاری میزان ،نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه و دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکار‌های حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد. اصغر ستایی مختاری، رئیس داگستری شهرستان جیرفت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه و دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکار‌های حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد.

اصغر ستایی مختاری، رئیس داگستری شهرستان جیرفت در حاشیه این نشست گفت: نشست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان جیرفت به صورت مستمر در این شهرستان برگزار می‌شود تا با استفاده از ابزار‌های حقوقی و قانونی موجود در راستای تسهیل روند تولید بر مبنای حمایت‌های قضایی اقدام شود.

رئیس داگستری شهرستان جیرفت گفت: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نام گرفته یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی حمایت همه‌جانبه از تولید و فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل شورای حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در دادگستری شهرستان‌ها از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت می‌شود.

رئیس دادگستری جیرفت با تاکید بر ضرورت رفع موانع موجود سر راه تولیدکنندگان گفت: در سال گذشته در دادگستری جیرفت پرونده‌های متعددی در این راستا با شیوه و میانجیگری حل و فصل شد که در غیر این صورت می‌توانست به تعطیلی کارخانه و کارگاه آن‌ها و بیکاری منجر شود.

وی افزود: در شرایط حاضر که کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته باید همه مسئولان این شهرستان دست در دست یکدیگر بدهند و با همدلی و همراهی درصدد رفع مشکلات و کم کردن بار سختی‌های زندگی مردم باشند.

ستایی مختاری با اشاره به پیگیری‌های جدی دستگاه قضایی استان کرمان به منظور رفع مشکلات معدن داران، خاطرنشان کرد: در نشست اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان جیرفت به رفع مشکلات موجود معدن داران به صورت جدی تری پرداخته خواهد شد.

در این نشست، ابتدا معدن داران مشکلات حقوقی و قضایی خود را در حضور مسئولان قضایی شهرستان جیرفت بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.