حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
شناسه : 10869

مبه نقل از خبرگزاری میزان : وسی خلیل‌الهی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها در تبریز با اشاره به استقبال خوب زندانیان از طرح شفا (قرآن خواندن و حفظ قرآن توسط زندانیان) اظهار کرد: اجرای طرح قرآنی شفا در زندان تبریز آثار مهمی برجای داشت که جلوگیری از تکرار […]

پ
پ

مبه نقل از خبرگزاری میزان : وسی خلیل‌الهی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها در تبریز با اشاره به استقبال خوب زندانیان از طرح شفا (قرآن خواندن و حفظ قرآن توسط زندانیان) اظهار کرد: اجرای طرح قرآنی شفا در زندان تبریز آثار مهمی برجای داشت که جلوگیری از تکرار جرم و کاهش محسوس تخلّفات درون زندان را دو کارکرد مهم این طرح بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای طرح شفا در کاهش تخلفات زندانیان و در بهبودی آنان تاثیر به سزایی داشته و با توجه به استقبال خوب زندانیان، اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.  

وی با بیان اینکه وظیفه مجموعه دستگاه قضایی اصلاح مجرمان بوده و عمده این مسئله بر عهده زندان‌هاست، افزود: هدف اصلی از زندانی کردن افراد، بازسازگاری اجتماعی زندانیان بوده و در این خصوص باید فضای امنی برای زندانیان فراهم شود تا بتوانند به جامعه بازگردند.

خلیل‌الهی عنوان کرد: طرح قرآنی شفا از سال ۹۲ تاکنون در زندان مرکزی تبریز در حال اجرا بوده و از جمله طرح‌های موفق کشوری است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و یک صد نفر از زندانیان زندان مرکزی تبریز در طرح شفا فعالیت داشته و شامل حافظان قرآن از یک سوره و یک جزء تا حافظ کل قرآن را می‌شوند.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و تاثیر حرفه آموزی بر زندانیان، گفت: بعضی از زندانیان به دلیل عدم داشتن شغل و درآمد مرتکب جرم شده‌اند، از این رو اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان از چند لحاظ دارای اهمیت بوده و در کنار پر کردن اوقات فراغت آنان، منبع درآمدی برای زندانیان می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.