حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
شناسه : 10684

غلامعلی دهشیری در نشست بررسی و حل برخی از مشکلات زندان مرکزی یزد، اجرای سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه را زمینه‌ساز سالم‌سازی و ارتقاء امنیت جامعه دانست و اظهار داشت: اشتغال مددجویان داخل زندان هم می‌تواند درآمدی برای خود زندانی داشته باشد و هم بخشی از درآمد نیز به خانواده مددجو تعلق گیرد تا از فشار‌های […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در نشست بررسی و حل برخی از مشکلات زندان مرکزی یزد، اجرای سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه را زمینه‌ساز سالم‌سازی و ارتقاء امنیت جامعه دانست و اظهار داشت: اشتغال مددجویان داخل زندان هم می‌تواند درآمدی برای خود زندانی داشته باشد و هم بخشی از درآمد نیز به خانواده مددجو تعلق گیرد تا از فشار‌های اجتماعی و بار مالی بر دوش خانواده اندکی بکاهد.
وی تصریح کرد: درآمدزایی می‌تواند از مشکلات مددجویان بکاهد و آنان را امیدوار به بازگشت به زندگی آبرومندانه کند.
رئیس‌کل دادگستری استان یزد استفاده از مجازات زندان در برخی موارد را ضرورت تامین سلامت جامعه و تلاشی برای باز اجتماعی نمودن مجرمین ذکر کرد و بیان داشت: اگر به هر دلیل استفاده از مجازات زندان بر اساس قوانین و مقررات لاجرم باشد باید برای وقت‌های مددجویان و پربار کردن آن برنامه‌ریزی کرد.
وی بر حل‌وفصل برخی از مشکلات زندان در مسیر ایجاد اشتغال زندانیان تاکید کرد و گفت: ایجاد برخی صنایع هم‌جوار زندان و ایجاد زیرساخت‌هایی برای مونتاژ و فرآوری برخی از محصولات که امکان آن وجود داشته باشد از جمله مواردی است که می‌توان اجرا کرد.
این مقام قضایی یزد تغییر نگاه به زندان و زندانی و ایجاد یک نهضت همدلی برای رفع مشکلات مددجویان را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: جامعه‌ای رو به تعالی حرکت خواهد کرد که همه ارکان آن نسبت به حل مشکلات جامعه در میدان باشند و اینکه با فرهنگ سازی به عمل آمده از سوی فعالان بخش خصوصی تقاضا برای به کار گیری ۶۰۰ مددجوی زندانی وجود دارد یک نقطه قابل اتکاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.