حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
شناسه : 8690

به نقل از میزان جبار تجری از سازش پرونده یک و میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی با تلاش شورای حل اختلاف پاوه خبر داد و گفت: پرونده‌ای با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان به شعبه ۲ شورای حل اختلاف شهرستان پاوه استان کرمانشاه ارجاع شد. رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه […]

پ
پ

به نقل از میزان جبار تجری از سازش پرونده یک و میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی با تلاش شورای حل اختلاف پاوه خبر داد و گفت: پرونده‌ای با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان به شعبه ۲ شورای حل اختلاف شهرستان پاوه استان کرمانشاه ارجاع شد.

رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: کارکنان شعبه پس از ارجاع پرونده از خواهان و خوانده جهت صلح و سازش دعوت و موجبات سازش را فراهم کردند.

وی افزود: با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و سوق دادن مردم به اصلاح ذات البین به طور چشمگیری ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش خواهد یافت و علاوه بر اینکه اختلاف به صورت ریشه‌ای حل می‌شود، طرفین به رضایت خاطر و آرامش خاطر خواهند رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.