حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
شناسه : 7917

حجت الاسلام والمسلمین توانی در گفتگو با میزان گفت: با تلاش اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف ممسنی، اولیا دم مقتول از قصاص قاتل صرف نظر کردند و قاتل پس از ۴ سال از چوبه دار رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با اعلام این خبر گفت:پس از صدور حکم […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین توانی در گفتگو با میزان گفت: با تلاش اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف ممسنی، اولیا دم مقتول از قصاص قاتل صرف نظر کردند و قاتل پس از ۴ سال از چوبه دار رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.
سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با اعلام این خبر گفت:پس از صدور حکم محکومیت قاتل، این پرونده در سال ۱۳۹۹ جهت ایجاد مصالحه به شعبه سوم شورای حل اختلاف ممسنی ارجاع و اعضای این شعبه وارد مراحل ایجاد صلح بین دو خانواده شدند.
حجت الاسلام والمسلمین توانی افزود: شورا‌های حل اختلاف فارس در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف والای قوه قضائیه و گسترش فرهنگ صلح وسازش در برخورد با چنین پرونده‌هایی سعی می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان محلی اولیای دم را از قصاص قاتل منصرف کرده و فرصت زندگی دوباره را برای فرد ایجاد کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.