حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
شناسه : 7832

دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان سمنان به منظور ملاقات حضوری و چهره به چهره با زندانیان و پیگری مشکلات قضایی آنان در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان حضور یافتند. محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، دادستان دامغان، دادستان شاهرود، دادستان گرمسار، رئیس دادگستری مهدیشهر و معاون دادستان سمنان در این بازدید، […]

پ
پ

دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان سمنان به منظور ملاقات حضوری و چهره به چهره با زندانیان و پیگری مشکلات قضایی آنان در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان حضور یافتند.

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، دادستان دامغان، دادستان شاهرود، دادستان گرمسار، رئیس دادگستری مهدیشهر و معاون دادستان سمنان در این بازدید، به تفکیک حوزه‌های مختلف وارد بند‌ها شده و با مددجویان حوزه مربوطه دیدار کردند.

در ادامه تعدادی از مددجویان مشکلات قضایی را خود را مطرح کردند و دادستان‌های استان سمنان با استماع اظهارات و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کردند.

اعطای مرخصی، رای باز و رای کار، آزادی مشروط، مرخصی پایان حبس و سایر تاسیسات قانونی دیگر از دستورات مقامات قضایی بود.

در جریان این بازدید با اعطای مرخصی پایان حبس به زندانیان اردوگاه، زمینه آزادی ۱۰ نفر از زندانیان فراهم شد.

از نکات قابل توجه که از نتایج حضور مقامات ارشد قضایی استان سمنان در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی بود، آزادی یک زندانی پس از ۱۳ سال حبس بود که با بهره‌گیری از ۱۶ ماه مرخصی پایان حبس حاصل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.