حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
شناسه : 7822

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از سه حوزه قضایی شرق استان بازدید کرد. در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه‌های قضایی بشاگرد، جاسک و سیریک، از تمام بخش‌های دادگستری این شهرستان‌ها بازرسی شد. رییس […]

پ
پ

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از سه حوزه قضایی شرق استان بازدید کرد.

در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه‌های قضایی بشاگرد، جاسک و سیریک، از تمام بخش‌های دادگستری این شهرستان‌ها بازرسی شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از شعب، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، دستورات و توصیه‌های لازم را ارائه نمود.

وی در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه‌های قضایی دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید‌ها از تعدادی از قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه و رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر شد.

همچنین رییس کل دادگستری استان هرمزگان و هیأت همراه از دو ساختمان در دست احداث دادگستری شهرستان‌های جاسک و بشاگرد بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.